Ångest.

Åker tillbaka till Linköping nu på morgonen. Snart. Fast det blir en mjukstart, för jag kommer tillbaka hit igen på torsdag. Fina Anna fyller 20 år, så på lördag blir det fest. Efter torsdag har jag en å en halv vecka ledigt innan skolan börjar. Underbara tid, då ska jag njuta av ledighet å mina underbara vänner. En resa till Stockholm ska i alla fall hinnas med.

 

Ångesten har jag för att sommaren har gått så fort, visserligen kan inte jag rå för det. Men det är de att jag inte har hunnit göra en massa saker som jag tänkte på att jag skulle hinna göra. Jag hade ju hela sommaren på mig. Har rent av inte haft nån tid å ingen lust, varje ledig tid från jobbet har jag festat lr umgåtts med vänner. Inte varit ensam mycket. Underbart.

 

Vore trevligt med sällskap på tåget. ;)

 

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits