Date.

Dejtat Bella hela dagen. Började me fest igår. När vi vakna va vi seeega, sen blev de frukost å duscha å allt sådär. Romantisk middag me pizza i parken. Haha. Mata fåglar å grejs. Sen stan, kolla resa åt Bella å hennes karl. Åså handla lite grejs. Sen fara hemåt mig igen. Men då hände det -

 

Bella! Det luktar bränt! Jaaoo, fan de gör de. Nu börjar den väl snart ryka också. Bella! Den ryker.

Ojoj, tre killar fick kolla på fååården alias Pärlan. Två av tre sa att de gick å köra. Vilken rolig daag, har aldrig vart så trött å samtidigt skrattat så mycket. Skratt är bra träning har ja hört. :P Hehe. Sen for vi vidare till utomhus-bio i Stadsparken, filmen va inge bra så vi satt bara å snacka åså for vi hem me Pärlan. Hehe, Skojsa till de lite å sa Haallåå till en gubbe som cykla förbi när vi stod utanför å småsnacka. Haha. Typ som hej. Sen kom han ut från en trappuppgång å frågade om det var några problem, om bilen kanske var trasig. Haha. Nene, inga fel på Pärlan inte. Ajaj, eller bara fel, men de rullar. Å rules. I like.

 

Hur jag känner just nu - ? Frågetecken är det. Men ändå ser jag det positivt, vem vet vad som sker. Är det rätt så är det rätt. Det visar sig. Jag tror på mitt öde.

 

Hepp. Hepp.

 


Kommentarer:
Postat av: Patrikamal

I see first time your site guys. I like you :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits