Inställning.

Klev av tåget i Linköping idag. Det var fint. Jag har nog saknat det en hel del i alla fall. Känns som om jag bara varit borta över en helg när jag kom tillbaka hit, men när jag var hemma kändes de som om jag aldrig varit borta. Allt handlar om inställning. Jag brukar vara glad, jag vill vara glad. Men alltid är det något som skrapar å skrapar. Det gör en skör å till slut kommer man att brista, även jag. Sen finns det de å det som betyder så oerhört mycket å det är som plåster på såren. De läker. Även här handlar de mesta om inställning. Min egen inställning som jag tillsammans med ödet och miljön kan påverka.

 

Va underlig jag är när jag skriver. Hmm..

Lämnade in min cykel idag me, nu kan ja bromsa! Perfekt. Farligt å cykla annars. Haha. Men, men. Måste fixa lokal-bokningen, äta en macka å sova tidigt. I min egen säng! Underbart. Två månader sen. Yeah.

 

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits