Uppenbart.

Är det jag som ska förstå? Är det uppenbart eller bara osäkert. Var länge sen jag kände så här, om jag nånsin har känt det. Det är uppenbart underligt i alla fall. Vad ska jag säga, vad ska jag göra?

 

Det finns ändå mest bra saker med det hela. Du, du har hjälpt mig att gå vidare. Komma över det som varit. Även om det länge kommer att sitta djupt i mitt hjärta, så har jag ändå kommit vidare. En bra början. Önskar att det kunde fortsätta. Men jag orkar inte ett svek till. Borde förklara allting. Men vet inte hur jag ska säga, för vet inte hur det är. Även här - Uppenbart underligt.

 

Jag trodde att det skulle vara en pina att bo i Katrineholm två månader, å mer.. Hela sommaren. Men jag har trivts bra. Hur bra som helst. Jag har haft tiden. Jag behöver mer tid. Mer tid att smälta sommaren som fortfarande värmer i min själ. Som jag önskade - Den bästa sommaren i hela mitt liv. Hittills, det kommer flera. Underbart.

 

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits