Betydelsefull.

Vi alla vill väl vara betydelsefulla. Betyda något viktigt för någon, helst för flera. Att veta att någon tänker på en, det är fint. Lycka.

Ett litet samtal, ett sms, varför inte ett vykort eller allra bäst ett besök av någon man tycker om. Det gör mig glad. :) Underbart.

 

Människor gör varandra glada, samtidigt som de kan såra. Såra hur mycket som helst. Man måste ha balans. Undra hur de skulle vara om alla var glada å tyckte om varandra? Vad skulle då vara problem. Fint.

 

Jag vet att det finns människor som tycker om å bryr sig om mig. Å det uppskattar jag mer än nånsin. Men samtidigt är det något som saknas, någe speciellt. Som vi alla behöver å kommer att få.

 

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits