Förväntningar.

Jag måste lära mig att inse. Man ska aldrig förvänta sig något. Utan det som händer, det händer. Bra eller dåligt det vet man inte i förväg. Ödet, som bestämmer allt. Allt är redan bestämt av ödet. Ofta blir jag besviken, men det som är bra med det är att man uppskattar de små fina händelserna bättre då. Perfekt! :)

 

Jobbade delad tur idag, ledig mitt på dagen. Mycket trevligt. For ut på landet till en väns mor, värsta mys i värmen. ;) Kom på en sak. Men va ska man göra..

 

Imorn är de söndag, börjar jobbet kl. 12. Sen hela dagen å kvällen blir de till å hänga där.. Men man ska inte klaga, de blir många skratt å glada miner. Underbart. Nu ska ja hoppa ut till mor på balkongen å kolla på film. :P

 

Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Melvintirill

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits