Helg.

Åså var de fredag å helg igen. :) Trevligt. Lugnt å skönt, fast jobb å jobb. Inom vårdsvängen blir de å jobba på helger. Men de är lika skönt de, då behöver man inte ha nån hysteri över att göra någe skoj å vettigt. Fast har ju någe fint inplanerat ändå. Hehe. :P Får se hur de blir me den saken. Haha.

 

Borde kanske öva mig på de olika funktionerna som finns här på Blogg.se.. :)

 

Jag är en härlig tjej, såna som jag växer inte på träd. Hahahaha. Ojoj. Snällt, men ärligt? Visst är de så, men kan man tycka det? Jaja. Haha, så kommer nästa - Du finns i mitt hjärta. Från första gången jag såg dig så har du funnits i mitt hjärta. Haha. Ojoj igen. Va romantiskt. Jag vill ha riktigt ömsesidig kärlek. I need löööve. Not war.

 

Hepp. Hepp. Haha. Jag är rolig.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits