Hända och ske?

Undra vad som är de som håller på att hända å ske? Jag vet ju att det är jag som avgör nu. Jag kommer att ställa till det, måste sluta innan jag börjat. Fast det är spännande.

Nackdelar? Fördelar? Fördelar först, nackdelar sen..

Hultsfred! Det var underbart, trots lera å lukt av sopor.. Haha. Trodde inte att de skulle funka för mig, men det va trevligt. Jag lär ju hamna på festival igen. Upplevelse.

Ledig från jobbet, rastlös på en gång. :/ Trist. Körde på tenta-jäveln med. Fan, jag vet att jag kan. Förstår inte. Jag vet i alla fall vad som hade hänt precis innan, inget allvarligt för omgivningen. Men de kommer aldrig att förstå. Ingen förstår. Ett sånt jävla svek, jag vet i alla fall vad som betyder något för mig.

Varför är du så långt bort men ändå nära?

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits