Hysteri.

Hysteri över midsommar. Man måste göra nånting. Gärna något tradionellt och vuxet. Why? :P Fast jag börjar tycka det är trevligt. Till slut blev det i alla fall grillning å fest för mig. Det ska bli riktigt trevligt. Även om Öland hade funkat med. Hehe. :P

 

Igår blev det en impulsfest. Åkte förbi en balkong med Elin å där satt några gamla gymnasie-klasskompisar å festade. Vi hängde på! Kom direkt från Elins stall å skulle hem till henne å packa för att det är flytt på gång. Men det blev fest istället. Hem fort som.. å duscha å byta om. Prickiga byxor blev de. De ni. ;)  Impuls-grejer är alltis roligt, nästan.. I alla fall den här gången. :) Hihi. Förresten? Varför bryr sig folk om sånt de inte har å göra med? Lägg av, jag gör väl som jag vill.

 

Imorn blir de jobba dag, sen ut å grilla å festa då. :) Snart är de sovdags.. Upp tidigt åså.

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits