Trist.

Jag har såå tråkigt. Fattar inte. Måste jag bli rastlös så fort jag inte gör någe?

Aktivitet - Jag har valt rätt framtida yrke i alla fall. Jag förstår hur viktigt det är med aktivitet. Haha. Arbetsterapeut. Jag har tråkigt!

 

Alla vänner är utspridda över Sverige. De som är nära jobbar. :/ Jag ska följa med Elin till hennes stall sen. Cykla med när hon rioder. Haha. Bara jag inte rör hästen, shit vilken allergi ja fick en gång. Kunde ju knappt se å andas. Hehe. Farligt de där.

Alla vänner ska samlas - När jag fyller år. Värsta festen planeras. Hoppas på att så många som möjligt kan komma. Vore trevligt å ha alla samlade, så får de förståelse för vad de är för människor som jag hela tiden pratar om med. Svårt när man inte har ansikte på människor.

Hepp.Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits