Helgen.

Både underbara å trista händelser i helgen. Hade vännerna från Katrineholm här, festade å umgicks, det var underbart. :)


Fick även veta att far ska sälja huset, mitt barndomshem, där jag bott så länge. Förstår dem, men de kommer va konstigt att någon annan ska bo där, sova i min speciella säng å åka pulka i min backe. Tänk bara att andra barn ska gunga å klättra i mitt fina "näs-träd". Huh. Men jag förstår, de har inte ork å tid över som huset behöver. Genast blir det intriger i familjen. Å jag förstår inte varför det ska behöva bli det. Men jag måste orka, visa att jag är mogen och stark. Jag ska klarar de, även fast jag vet att det bara är början.


Seminarium imorn, är inte nervös än. Men vet att det kommer. Vi är väl förberedda så det borde bli bra. :)


Jag mötte en blick idag, det var något speciellt. Ingen aning om vem du är, men speciellt var det. Häftigt.


Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits