Motivation.

Tar ett tag emellan jag skriver här nu. Har nog saknat motivation. Men den börjar sakta, sakta komma tillbaka. Å det känns underbart. Jag börjar komma in i studentlivet nu. Måste ju inse att "snart" är det över. Hemska tanke, sen ska man jobba i hur många år som helst. Man hinner nå tröttna på de me. Bäst å ha kul nu, så länge jag kan.

Klokhet. Jag får inte åka dit igen. Bli lurad att falska ord. Men nån gång måste jag hitta någon som är ärlig mot mig. Varför säga saker som man inte står för eller lever efter? Jag måste sluta vara så misstänksam. Det kanske stärker min motivation?

Men jag har riktigt svårt att lite på människor, därför blir det såhär. Svek efter svek. Å det handlar inte om att jag själv är perfekt å inte gjort några fel. Tvärtom. Man lär sig av sina misstag.

Dags å simma upp till ytan.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Millsberry2007

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits