Stress.

Jag är så oerhört stressad. Nolle-P. Fadder. Sektionsordförande. Student. Å ett eget liv? Visserligen är det här mitt studentliv, här är jag student och upptagen. Men jag vill så gärna ge lite tid åt mitt "vanliga" liv. Har iofs gett det hela sommaren. Så det kanske är studentlivet som ska få ta plats ett tag nu. =)

Vill ha nån å hålla kär i dessa tider. =) Men, tid? Ajaj.

Känns jobbigt, men ändå kul. Vill vara aktiverad, ha någonting att göra hela tiden. Annars kommer tankarna, tankarna som egentligen är onödiga. Men det finns något kvar, en liten liten del som inte kan försvinna. Det var verkligen något speciellt med dig. Fast du försvinner mer å mer för var dag. Tyvärr. Förtvina inte!

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits