Återblick.

Det är Rickard å hans bloggs fel att jag har återkommit hit. Tusan, kom ju på att jag hade en egen. Här är den. Vacker å ståtlig. HAHAHA. Gemytlig så att säga. ;P

Har läst lite gamla inlägg skrivna av mig själv. Ursäkta? Jag hade verkligen samma ångest förra sommaren, som jag har nu. Å NU VILL JAG INTE ÅKA TILLBAKA! Fast mjo, jag vill ju ändå det. Återgå till verkligheten. Den här sommaren har varit som en lång semester, trots gediget arbetande. Underbart å härligt. *nöjd*

Försökte leka fylle-chaffis igår. HAHA. Äventyr. Jag började med å tvinga med mig lite folk! Ut å bada, tuta på Syss (STÖRA), tillbaka till stadet, skjutsa fulla människor. Ptja, 3 vändor till Valla på en kväll är riktigt bra. Men jag fick ju sällskap. *nöjd* Tack! Å mitt härjande är övergående. Jag har inte alltid samma energi.
FY fan va fulla människor är äckliga å högljudda. Blä. Jag ska alltid vara full, så jag slipper träffa andra fulla.

"Kan du skjutsa mig å min äckligt fulla man till Forssjö?" Jag är väl en dålig människa. Lät tanten vara kvar å härja på stan. Krake. Men ändå. Jag är väl ingen välgörenhetsskapare? Ursäkta.

Idag börjar det. Katrineholmarnas höjdpunkt i livet. Något händer, folk tar sig ut. UT! Å visar sig ur sina små gömmar. Årets tillställning - KATRINEHOLMS VECKAN. Så, mja. Lika bra att man gör som resterande av befolkning. Ut i härligheten. Cissi ska väl sjunga i Talangjakten ändå. Bör ses. =) Å av olika anledningar tar jag mig inom kort ner till stadet.

Hepp. Hepp.




Kommentarer:
Postat av: Rickard

Haha, förlåt, eller, det är ju bra att du skriver :) Så, varsågod! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits