Dagen.

Rickard, jag mördade inte grodan, den skuttade in i en buske. Hopp, hopp. :P

Idag kom Elin å hämtade mig, vi donade runt på stan, arbetsförmedlingen å Elins nya jobb på Scandic. Vidare förbi tatueraren, som inte hade öppet. :( Tusan! Måste dit imorn jööh! Sen blev de shoppning på Ikea å Maxi.

Sen har vi städat å inrett som tusan å lägenheten blir finare än vanligt i alla fall. Men nu har vi bestämt att köpa nya gardiner imorn. Efter två år blir man jäkligt trött på rutiga 70-tals gardiner. BLÄÄ!

Elin var Marias å min egna personliga kock å hon lagade tacos å hällde upp vin, medan vi städade klart. (det är förresten inte helt klart än...). Så vi åt tacos å drack vin å pratade massa skit. Härligt! =)

Ändå mår ja sådär av att vara här. Blir stressad i själen på en gång. Fast jag ändå ÄR ledig fortfarande! Ahja, jag vänjer mig väl.. Finns ju annat som lockar med, det är väl det.. :/

Blaa, blaa, det var dagen i några meningar. Inga tankar bara ord.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Rickard

Det låter väl som en gemytlig kväll! Förresten, dags för dig att komma på ett nytt ord nu, haha. Jag fryser, fast det är ganska skönt. Det börjar väl bli höst nu, antar jag. Bra, men dåligt :) om du förstår. Ingen mer filt detta år, iaf.. :(


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits