Däven.

Jag är däven idag. Fest igår, trevligt. :) Barndop idag, massa ungar som härjade. (å vill som vanligt leka å klänga på mig..). *pust*

Huvudet är tomt, eller fullt. Vet inte. Babbel, babbel. Igår fick jag mig åter en funderare, varför är det alltid såhär? Varför? Låt mig själv bestämma dumma huvud. Hmm. Fast det är ju jag? Eller.. Ahja..

Bråk på stan igår med, snälla Nicklas i bråk å fick tröjan sönderriven. Åh. Jag blir så less. Fick iaf med honom in på krogen å snacka lite me honom. Inte för det hjälpte, men ändå. Sen fick han skjuts hem. Men kom tillbaka till stan. "Challe, va fan tror du, jag är ju hungrig..!" Haha. Å inte hade kraken bytt tröja heller. Smarto.

Jag vill glo på film nu. Ligga i soffan å va däven. Men det finns ju de som inte vill. :/ Huh. :( :( :( Tusan.
Ta dig samman. ;P Höhö.

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits