Dröm.

Rickard tyckte att jag skulle skriva ner vad jag drömde i natt. Men jag minns ju inte. Så äre alltid när man liksom lite vill komma ihåg vad man drömt om. Innan jag gick upp nu så låg jag å tänkte å jag tror jag drömde om några som åt toast, men huh, vad intressant? Det var nå bara för att det var några som käkade toast på caféet som Rickard å jag fikade på igår. Ahja, nog om det. Rätt ointressant. HAHA.

Jag har ont i handen. I vissa rörelser. Supination å inåtrotation i tummen. (bra ord) Ont göre iaf. Har funderat över om det är sen mitt snygga (inte pinsamma) fall på toaletten på festen i fredags. Det skulle ha varit ett snyggt filmklipp. Snacka om att halka på ett bananskal, för ett sånt fall var det. Fast på en våt fläck. Sara som lyckades se det hela hade väldigt kul åt det. Å jag med, vi skrattade väl i 20 minuter lr någe. HAHAHA. Jag har insett att jag är riktigt lättroad. Eller så beror det på att jag är på så himla bra humör nu. :)

Snackade med Cissi på vägen hem från jobbet igår, å precis som hon så trodde jag aldrig att det skulle vända. I alla fall inte nu å så fort. Skööönt. Nöjd. Jag ska aldrig mer acceptera någe liknande. Hur dum får man själv nånsin bli? Att man alltid inser sina misstag efterråt.

Det finns ju faktiskt mer tankar, men de är svåra å beskriva med ord just nu. Skutt.

Lokal-nyheterna på TV nu, fy tusan vilka dialekter de har i Östergötland. Å där ska man bo. Känns så annorlunda, för jag har inte hört den på flera månader nu. Meeen, snart är jag tillbaka.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits