Gyckel.

Latex har gycklat. Lite pinsamt. Eller mycket? Men det går över. Alla tappade sig på samma rad, ajaj. Folk börja skratta å jag med. Den bjuder jag på. :P Vi är ändå snygga. *host* Vi brukar gyckla i våra korta leopard-kjolar, men eftersom det är så många nya som inte har nån kjol så körde vi med overall idag. Det kändes inte lika tufft.

Jag har lärt mig att allt handlar om inställning, oavsett vad det gäller. Har man bestämt sig för att vara dålig så blir man det. Så varför klankar vi ner på oss själva så mycket? Klart vi missar då. Men, men. Vi kör på imorn igen! Vii vill se Latex gyckla, Latex gyckla..!

Maria har vart å färgat sina ögonbryn idag. Men hon tyckte att de blev för mörka. Nu har hennes vän sagt att man ska ta cigarett-aska på ögonbrynen, så bleks det. Så här traskade hon ut på balkongen å hämtade askkoppen. Fräsch brud. Vad ville hennes vän? Se hur lättlurad hon är.. Ska bli kul å se resultat.. Återkommer om det. Haha.

"Hon tycker mest att det luktar jätteäckligt..." Åh, kvinna. Å henne ska man bo med.

Jag tänker.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits