Hundtricket.

..äntligen fick jag se den igen, min kära film - Hundtricket. Jag letade febrilt efter den här hemma hos mor. Men den var spårlöst försvunnen. Hur var detta möjligt? Men! Rickard hittade den, som gömd i en handske. Eller?! Ptja, han kände väl bra folk som vet vad man ska se för film. Så nu fick jag se den. Med ett uttråkat sällskap? ;P Nemen, Rickard gillade den, det bestämmer jag. ;) Hihihi. Mys.

"Fattade du inte att jag var så jävla kär i dig..?"

Nemen, småtimmarna har framkommit. Jag borde sova. Nya äventyr i morgon.. ;)

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Rickard

Haha, ja filmen var väl kanske smått förutsägbar, men rätt bra ändå.
Synd att jag har så mycket problem med min ulnarisnerv också, eller så kan det vara att soffan är i minsta aget. :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits