Idol.

Vi har druckit vin, ätit räkor å kollat på Idol. Kul! Men pinsamt. Vad har folk för självuppfattningen egentligen? Skämmigt.

Latex gycklade på HG idag med, vi var faktsikt rätt bra. :P (min självuppfattning) Vad sägs om Idol? Latex i Idol, håll koll!

Föreläsningar från 9 till 17 idag. Ojoj, de är man inte van vid. Efter lunch var det en jättebra skådespelare som körde en monolog på scenen. Handlade om våld och sexualitet. Han var sonen i familjen där pappan misshandlade mamman. Jag rös och det var en obehaglig känsla i kroppen. Han spelade riktigt bra. (kanske för att han hade vart med om det själv). Det var läskigt, för det kändes så himla nära. Vilket det är. Det har aldrig hänt mig, eller i min familj. Men för några år sedan var det mig väldigt nära. Då de hände i några nära vänners familj, år efter år..

"Vi är tillsammans för barnens skull.." Är den sämsta mening som jag hört idag och på länge. Så jävla egoistiskt att ja inte finner ord. Har två föräldrar rätt att förstöra ett barns hela barndom för "barnens skull". Eh, tusan.

Ne, det här va inge kul å skriva om.. Usch å blä.

Imorn äre helg igen. AH! Redan! Är i Norrköping till 16, å halva vägen hem till Katrineholm. Men jag vet inte om det är värt å åka hem? Ne. Fast, jag vill, fast ändå inte. Borde va i Link å plugga. :/ Fåår se imöra.


Ahja.


Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits