Igelkott.

Jag cyklade just hem. Å vad traskade inte fram i regnet? Jo, en liten igelkott. Krake. Jag var nära att cykla på den. Den tassade snabbt förbi, jag bromsade, men den vände om igen. Självmordskandidat? Huh. Lilla kotte då. Jag körde inte på den i alla fall.

Eftersom Rickard säger att vi inte har några kompisar för att vi bara kommenterar varandras bloggar, så kan jag ju lika gärna skriva direkt å bara till honom här. Som nå slags öppna mejl. Men va vore det för spänning? Om nån annan läser så kan du väl slänga dit en kommentar. *tigga*

Eller du, Rickard, så äre så att bara du å jag vet om att våra liv är så fruktansvärd intressanta..? Eller så har folk bara inte upptäckt det än. Ptja. Orka bry. ;P

Träd i regn är bra. Eller? ;) Synd att det inte regnade längre förresten.. Hmpf..

(JAG VANN.)

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Rickard

Haha, ja det är ju bara du och jag som anstränger oss lite för att bloggen ska vara intressant. Eller ja, eller så är det som du säger :) Och JA, du vann :) Grattis. Nu s´pöregnar det totalt. pusshej

Postat av: Amundkamilla

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2010-06-16 @ 11:53:09
URL: http://amundkamilla.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits