Isoleringen.

...hemkommen från Rickards isolering. Eller eftersom jag åkte ut till honom på landet så bröts ju hans isolering. Det var rätt bra gjort av mig. För det blev en gemytlig dag å kväll. =)

Vi började med en lång promenad i skog å mark. (skoskav) Dåligt av mig å ha stadsskor på landet. (nån gång ska man väl lära sig). Sen traska vi hemåt å la oss på en filt på gräsmattan med några ihärdiga hunder som nockade mig i ögat. Så det blev rött. Vad har Rickars för pli på dem nu igen? :P Nemen, de va söta alla tre. Själv blev jag äcklig å huden svullnade upp i små röda prickar. Antar att det är nån slags allergi som spökar? Allergier borde inte finnas. Jag gillar ju djur ändå. Trots att de härjar.

Det fanns höns på gården med. *pick, pick* Jag gillar höns, men de verkade inte gilla mig. Hmpf. Tuppen gav med sig när han blev matad med lite jordnötsringar. Så jag tog några tuffa kort på rackaren. (turist på landet..).

Ptja, vad gjorde vi sen? Kollade på film å undersökte bärfisar. Äckliga djur. Sådärja. På ett enkelt sätt så var det en mycket trevlig dag. Jag är väl nöjd. Bästa bakfylle-dagen jag nånsin haft. HAHAHA.

I alla fall. På vägen hem insåg jag att det är mycket tråkigt att åka bil ensam och UTAN musik. Blää. Jag såg månen nästan hela veckan hem. Vilken skapelse, så otroligt vacker just denna kväll, så jag blev visst lite tårögd. Hehe.

Tankar å funderingar. Det här är bara som det är. Resten besparar jag mig själv att babbla om. Eftersom fortsättningen alltid följer... --->

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Rickard

Yo! Jag är tacksam att du tog dig tiden att åka ända till julita, stå ut med äckliga hundar och medelålders gubbar, och underlätta mitt liv i denna jobbiga period. ;P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits