Linköping.

Imorn åker jag tillbaka, till min hemstad? Är osäker på vad som är mitt hem. Men, mja, har iaf mina prylar, kläder å en lägenhet där. Så det är väl min hemstad. Mitt liv.

Jag kommer sakna mycket från den här sommaren och många. Mer eller mindre. Men det som är värt att minnas minns jag. Å de som är värda att prata med hörs jag av mig. Det vet jag. :)

Får se hur det  blir. Mycket att ta tag i, en skabbig lägenhet. Massa post å reklam ååå... Ja. Jag ska i alla fall få gå å hämta min GODKÄNDA (jippi!) tenta å se om jag fått några kommentarer på den. Ska bli spännande. :)

Jaja. Snart sovdags, måste packa det sista imorn. Å leta i alla hörn så ja inte glömmer några prylar. HAHA.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Rickard

Du... Glöm inte datorn. Och köp krokar på ikea igår :) Snart ska jag iväg på min skitkurs, jag längtar inte det minsta. haha.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits