Månen.

Jag har under de senaste kvällarna å nätterna insett att månen är en vacker skapelse. Den får mig att tänka å fundera, vet inte om det är bra? Eller. Jag tänker ju så mycket ändå.
Att det ska vara så svårt att ta kort på denna skapelse, som ser så stor ut med ögat men bara blir en prick i kamerans lins. Ahja. Ska väl inte bli allt för sentimental, antar jag.

Förresten så har mina såkallade utslag försvunnit idag. Jäkla allergi. Stan gör mig vacker. Men det är på landet jag vill vara. I alla fall ibland.. Hmpf. Man får väl vara där man är. Än så länge.. 

Snart är jag fri igen, å då är det åter dags att göra ett av livets val.. *ångest*

Under dagen har jag kommit fram till vad jag vill. I alla fall till vad jag vill försöka med. Men hur ska jag göra å hur ska jag visa det?

Bara man får ändan ur vagnen, behöver man inte ta sig i kragen.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits