Middag.

Vin, vin, vin å vin å middag me tant-gänget. Fan va roligt man kan ha åt dem. Särsklit när de börjar härja om gubbar å sex.. Bla, bla.. Där sitter jag å är allmänt nöjd, å de tycker att jag ska vänta tills ja är i deras ålder. HAHAHA. Dååå är det minsann bara gubbarna som vill till. Jasså? "Ni har väl fel gubbe!" Är mitt svar. :P

Tusan, vilken snygg kamera jag har vunnit. Öppnade paketet nyss. Hade visst svarat på några frågor när vi va på Gotland (förresten skrev ja av pappa å hans fru, men säg de inte till nån). Snygg som attan. Hade helt glömt bort de där frågorna (minns det knappt än) åså ringde en snubbe igår å fråga var jag egentligen bodde, för han skulle skicka en kamera. Tack, tack, va skoj.

Å DU! RICKARD. Om du inte kommer imorn, så lovar jag att jag kommer å hämtar dig på landet å kidnappar dig i en guldfärgad micra. Tack å hej.

Nu ska ja inte härja mer, för ja är inte tillräckligt nyckter..

Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Rickard

Oj vilket hot :) haha. Nä men jag ska nog se till att komma. måste bara kolla med tim.. ok?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits