Morgon.

..jag vaknade av regnet. Tusan vad det smällde. Det regnade sjukt mycket. Men nu har det lugnat ner sig lite i alla fall. Så länge jag är inne kan det få regna, men så fort jag vill gå ut så borde det sluta. Eller hur.

Ålandskryssning med mor å syss idag. Höhö. Värsta semestern, men ah. Vi ska i alla fall bo i lyxhytt, så vi kan väl lyxa runt lite, bli fulla å köpa drinkar åså lite mycket öl å ta hemåt. Ganska gemytligt ändå.

Jag får inte till några bra bloggar, som förr när jag bara skrev å skrev. Det går väl i perioder. Så det kommer snart. Håll ut. :P

Jag är kluven, ge mig en vink.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Rickard

Ja regn kan väl åtminstonde vara högljutt! :) Inspiration kommer och går, det gäller att man finner sin inspiration! Nyss slutade det regna men nu regnar det igen, haha. konstigt.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits