Morgon..

Nu är det morgon, att jag alltid ska vakna tidigt när ja väl får sova hur länge jag vill. Fast det är ju skönt med, man får ut mer av dagen på så sätt. Hur ska jag tillbringa dagen då? HMM. Åh. Hela sommaren har jag försökt att göra nånting varje lediga dag. Jag har lyckats rätt bra, men nästan blivit stressad av att jag Måste göra nånting vettigt.  Varför inte bara ta det lugnt å se vad som händer?

Kryssningen var bra. Det var trevligt att göra nånting me mor å syster, å vi hade det faktiskt riktigt skoj. :) Rätt så mycket vin å sprit inhandlades så nu har ja inga pengar kvar typ. Å hur ska det gå när ja ska flytta tillbaka till Linköping nästa vecka. Där har jag inte ens sen enda liten makaron, haha. Som om jag inte har reserver att leva på? :P Höhö.

Igår blev de film me Rickard å Tim. Rickard är orolig att vi (jag) inte gillar filmer som han väljer. Krake. De är svårt de där. Men du, den filmen gick ju å se, den va väldigt underlig å har förstört mitt psyke, för nu tror jag att möss styr jorden. Men tack ändå. :P Nemen, den va bra, de hände ju någe typ hela tiden i alla fall. TIll skillnad från den filmen som vi såg häromdagen. :P Du är söt du, Rickard. Hehe.

Nog talat. Frukost å tidning. Hopp.

Förresten har ni hört om mina superkrafter? Som jag ihärdigt berättade om när vi fastande i en hiss med TELIA-PAPPAN. VEM ÄR JAG NU IGEN? HAHAHA., Ahja. Pinsamt. Eller va fan, man behöver väl inte göra sig till för "kändisar". Jag bara är, å jag är knäpp. Skutt, skutt.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Rickard

Se där, superkrafter och hela köret. Jag tycker iallafall att det är dags för en fika nu. Jag har setat i telefon hela jävla morgonen och nu måste jag ha kaffe :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits