Nemen.

Det var inte så allvarligt.. Förstår att han har lite smått av ångest. =) Men som jag sa, det kommer lösa sig. För det gör det alltid. (rillan.blogg.se) *reklam* Reklam för dig, bra va Rickard? :P

Å vem fan har inte ångest? Fan. Åh. Jaja. Orka ens skriva om det. Är nå mindre allvarligt än det verkar, eller liknande.

Idag har Rickard å jag fikat på Bibblan, kollat på lägenhet åt honom å fikat igen. Kaffe är bra. Fast Rickard fick nån knäpp av allt kaffe å fnittrade åt allt. Ursäkta? Hahaha. Sen kollade vi väl på film. Mja.

Imorn ska ja ut å äta å dricka vin me mina tant-vänninor. Ett härj av dess like ska det bli. :) Min rätt så mycket försenade födelsedagsmiddag, men ändå. Trevligt å va me mor, moster å de andra tanterna. De fyra tanterna å Challe liksom. Jag trivs ju. Så länge man har trevligt. ;P Å mamma bjuder. HAHAHA.

Jag vill å hoppas.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Rickard

LITE smått ångest, jo visst. Fast idag känns det lite lättare. Men bara lite :) Hehe! Nu ska jag minsann dricka te. Ska köpa en stekpanna åt pappa sen... skoj vaa.. tjing tjong


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits