Nu..

.. äre bara några dagar kvar på jobbet. Sen får jag den efterlängtade semestern. Två veckor i alla fall. Jag behöver det. Skönt.

Jobbar kvällen sen, så sitter här å funderar på hur jag ska spendera dagen. Jag har fått nån slags dille att jag måste göra Nånting varenda lediga timme från jobbet. Varför inte bara sitta å glo? Man behöver ju det med ibland. Jag får väle hoppas att Rickard kan komma hem från jobbet snart så kan vi juh dricka kaffe innan mitt jobb. Eller hur? :P

Tusan att alla alltid jobbar när jag är ledig å tvärtom. Vård-jobb.

Det är bra med en blogg, man kan fördriva lite tid.

Varför är det likadant varje kväll? Det går fan inte å somna. Kan jag inte sluta tänka så himla mycket hela tiden, det blir väl som det blir med det mesta ändå. Å det vet jag ju mycket väl. Mojje som jag är. ;P Höhö.

Nog babblat. Återkommer inom kort.

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits