Semester.

Sista dagen på jobbet idag. :( Huh. En tant började gråta när jag sa att jag slutade å inte kom tillbaka.. Söt. Hon skulle sakna mig sa hon. Visserligen har hon nå redan glömt det. Tidigare på dagen friade hon till mig. "Tager du denna dam till din äkta maka?" Nog för att ingen har friat till mig tidigare. Men jag avböjde. :) Jag är så glad att jag har valt att arbeta med människor. Man får så mycket tillbaka. Det räcker med ett leende å ett varmt tack. Härligt.  

Nu har jag i alla fall min efterlängtade semester. Så himla sköönt. :) Två veckor ledigt, sen äre tillbaka till Linköping å verkligheten.

Ahja, nu ska ja ta mig iväg å få ut Rickard. Fast det är ju inte så roligt, för det regnar nu. Huhuhhuu..

Ahja.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Ja fan, det regnar massor. Är det verkligen en bra ide att promenera nu? Hmmm. tål att tänkas på :) Fan, vi har verkligen inga kompisar om man ser till kommentarer på våra bloggar :) HAHA


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits