Skolstart.

Idag börjar skolan igen. 13.15 Introduktion på HEL 2, sexologi. Sen äre i gång, föreläsningar å basgrupper, färdighetsträningar, rapporter å seminarier. Huh. Känns både ångestladdat å spännande. Ska bli skönt å komma i gång igen. Men jag minns ju mitt förra år, upptagen, upptagen. Skönt att jag har lämnat ifrån mig visst ansvar, främst det som ordförande i vår sektionsstyrelse. *pust* Nu står jag som vice å har även kvar posten som kassör i vårt festeri - Latex.

Bara å köra igång igen. Hopp å Skutt. Gyckel å möten. Håll igång. Neemen, jag måste försöka att inte ta på mig så mycket den här terminen.. Men de är lättare sagt än gjort.. Har ju redan börjat ta för mig saker. Åh, Challe!

Ahja. Latex-möte ikväll. Såå. Dagen är fulländad, antar att man måste plugga ikväll. *pust*

(idag ska jag göra som jag tänkte)

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits