Skoskav.

Jag, Elin å Maria gick en promenad i morse, innan frukost. Härligt. Våran efterlängtade skogspromenad. Dessvärre fick jag skoskav, jäkla skor. En blåsa på varje lilltå. Krakar. :P Vidare, efter frukost å iordninggörande, så traskade Maria å ja ner till tygäaffären på gatan. Å hittade de perfekta tuffa gardinerna till vårt vardagsrum. Så snyggt det blev tillsammans med de nyinköpta krukorna. Dessvärre (igen) fick jag skoskav på nästa tå, av ett par andra skor. Tur som man har så finns en hel del andra skor å jag gick hem för å byta. Vidare till Ikea för att köpa nya gardinstänger. Vardagsrummet är som förbytt! Likt mina fötter.

Lite smärta ska man genomgå för att få det fint. Skoskav är inte det största skavet. Skav kan uppkomma lite här å där. :/

Jag ger mina braiga å terapeutiska råd. Tänk om jag kunde leva upp till dem själv. Aldrig är man nöjd. Å jag är fan besviken på mig själv att jag inte kan leva som jag lär. Det funkar ju inte i verkligheten. Eller?
Nya tag, nya krafter. Det blir bra när det väl kommer igång..

Om jag bara visste hur det skulle bli, våga hoppas. Bekräftelse?

Hepp. Hepp.

(förresten så är hepp. hepp. blivit nåt slags avslut som jag använd på mina bloggar, det har blivit en tvångstanke som måste avsluta varje tanke.) Hepp. Hepp. (igen)


Kommentarer:
Postat av: Rickard

Visste du att skavsår heter gnagsår på norska? FULT VA? Ulnaris hepp hepp hepp hepp

Postat av: Melvinsarah

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-03-06 @ 10:44:02
URL: http://melvinsarah.myblog.de

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits