Stan.

Igår  var jag glad. Sen blev jag bitter på den här (Katrineholm) stan å på dess desperata människor. Alla ensamma själar gick ut till öltältet å ragga? Eller? Eh, fan. Äckliga tält. Jag vet inte om det är bra eller dåligt att man känner massa folk, men det kändes i alla fall som man svarade på samma fråga ett antal gånger. "Hej, hur är det?" Det är bra, jättebra. "Läget?" "Vad gör du?" "Bor du kvar i Valla?" I VALLA, URSÄKTA? Ahja.

Så här i efterhand är jag ändå nöjd, jag hade ju trevligt som tusan. Käka tacos med jobbarkompisarna åså öltält å vidare till Barbros. Bilder läggs ut på: challizzz.bilddagboken.se. Man måste ju visa folk vad man sysslar med. Dessvärre dog batteriet i kameran mitt i öltältet, å det var synd för det fanns mer borde ha blivit fotat. T.ex. blicken från den lilla bruden som av någon anledning hatar mig. Ursäkta, vad var det jag gjorde den där gången för hundra år sedan? Haha. Patetiska lilla tjej. Det var roligt å le tillbaka. Åh, orka.

Jag ska nå kontakta Rickard snart å åka ut på landet till hans isolering. Hopp.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits