Studentandet.

Studentandet har börjat. Terminens första basgrupp, i Norrköping, idag. Integrerade grupper me studententer från olika program. Spännande. Jag har visst utvecklats genom mina två år på arbetsterapeututbildningen. Det märktes tydligt efter bara ett litet tag att vi alla tänker så himla olika. Fast vi ändå kanske ska arbeta tillsammans sen. Tänk så bra för framtidens patienter å brukare. Helheter är bra. =)

Har letat å läst i några timmar nu, vad är förälskelse? Å hur får man relationen att hålla efter förälskelsen? Temat för kursen är sexologi. Thats why. Jaja, det var svårt. Jag försökter i alla fall koppla ihop det i nåt slags psykologiskt perspektiv. Däh. Jaja. Någe blire väl. I alla fall en härlig diskussion på fredag hoppas jag.

Vad ska ja göra i helgen? Däh. Sambo tänker åååka bort. Fundrar på å göra detsamma. Fast var å när? Hem till mor? Meh. Ne.

För övergående. Jag måste förstå att folk inte förstår mitt såkallade kodspråk. När ska jag lära mig att säga saker rätt ut? Jag som annars anser mig uppriktig. Tusan. Efter försök å försök kommer jag troligen ge upp. Jag känner ju mig själv...

Återkommer.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits