Tillbaka.

Nu är jag tillbaka i Linköping igen. Åkte med Elin, det var en trevlig biltur, inte tyst en stund. ;P Hihi.
Jag hade vart duktig å köpt yougurt i Katrineholm för att slippa springa till affären de första ja måste göra på kvällen. Men åh, hur smart var jag då? Glömde den såklart. HAHA. :P

Så ändå fick ja åter traska till vårt kära Konsum. Allt var sig lik. Förstår inte att det känns bara som om jag har varit hemma över en helg så fort jag kommer tillbaka hit. Som om det vore en annan verklighet. Fast nu har jag ändå vart borta i över två månader. Underligt. I alla fall, på vägen till affären var jag nära att trampa på en liten, liten groda som hoppade förbi. Med flip-flops. Heh, hade ju vart mysigt. Som tur va så klarade den lilla kraken sig. :P *kvack, kvack*

Rickard, jag kommer sakna dig. :( (eftersom ja vet att du läser)

Hepp. Hepp.



Kommentarer:
Postat av: Rickard

Duktig du är som stökar och donar i lägenheten. Känns det bra att vara tillbaks, på sätt och vis?
Ja, kommer ju sakna dig med, grodmördaren. haha


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits