Blogg.

Det har hänt rätt mycket de senaste dagarna. Sånt som gör ont och sånt som har bevisat en hel del massa som jag tidigare kanske har tvivlat på..
Jag har även tänkt, på bloggen till exempel. Hur intresserade är folk av att läsa om mitt liv? Jag menar, de som verkligen bryr sig borde väl säga det till mig, fråga hur jag mår, vad jag gör blabla.. Inte bara läsa bloggen. Ah..

Av allt detta har jag tänkt att jag borde skriva om någe annat i bloggen. Men vad? Jag är ju inte direkt nån författare, utan bara jag.. Ahja, får väl hämta inspiration nånstans, eller helt enkelt bara fortsätta att skriva om mig själv. Alla läser ju frivilligt. :P Heh..

(grannarna har sex igen.. hoppas taket håller.. för de låter de fan inte som om de ska göra.. groosch..)

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits