Hicka.

*hick, hick*

Nje, jag har inte kommit på någe spännande, intressant å nytt att skriva om.. Återkommer väl.
Det fanns en tid som jag kunde skriva, skriva, skriva. Underliga men sanna saker, med äkta ord. Fast ord som bara jag förstod. Betydliga ord.

Imorn ska jag göra en sak som gör mig väldigt jättenervös. Men det ska nog ordna sig.
Ärlighet varar längst.

På tisdag har vi tenta i sociologi. Hmm. Har inte pluggat så mycket i helgen som jag hade tänkt. Vet som vanligt inte vad och hur jag ska läsa till tentan. Jäkla PBL. :/ Ahja. Utveckling.

I helgen ska jag till Katrineholm. Å det ska bli SÅ KUL! En fredag som Elin å jag har väntat på i flera månander, säkert sen i oktober.. JIPPI! :)

Jag har haft hicka två gånger idag. WHY? Fick det just å de vill inte försvinna, trots mina tricks.
*hick, hick, hick*
(ne, jag har inte druckit alkohol...)

Nu måste ja gå å svälja ner hickan!

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits