Mål!

Nu har jag varit riktigt dålig med det här bloggandet.
Det har varit jul å allt.. Bla, bla.. :)
Kolla
http://challizzz.bilddagboken.se , orkar inte skriva. Haha!

Det viktigaste jag har å säga nu är - JAG HAR ETT NYTT MÅL! Äntligen.
Jag behöver mål för att motiveras, för att komma framåt, för att utvecklas å för att få mina äventyr!

Det SKA bli en resa med en ROSA BUSS! www.rosabussarna.se ! Om ett år ungefär.. Då har jag lagom fått min examen å jobbat å snålat som en tok för att ha råd!
Jippi, jippi, jippi! Reeeesa, långt, långt bort å lääänge.. Några månader helst.. Jippi!

Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Chrisemmy

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits