50-öringar.

Jag såg en skylt på Konsum häromdagen, eller veckan.. Att de ville ha 50-öringar, för att det var brist på det..

Nu vet jag var alla 50-öringar är. Eller i alla fall många.. I min spargris..

Förlåt Konsum.. Kanske ska ta med mig dem å växla? Så att ni får en massa 50-öringar..

Jag var å norpade lite mynt från grisen för att jag kom just på att jag behöver pengar imorn så jag kan fylla på mitt kopieringskort på biblioteket..


Jag skulle vilja somna, bara sådär lätt. Lägga mig ner å somna. Men så är det inte. Har inte kunnat somna lätt på flera veckor.. Varför? 
Jag orkar inte. Jag behöver sova ordentligt, för att orka. Orkar jag inte får jag ångest och blir stressad. Har jag ångest å är stressad så kan jag inte sova. Det går i en cirkel..
Bara låt mig sova, somna lätt i min bästaste bästa säng..

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits