Efterråt.

Imorse hade jag min muntliga del av tentan! Fan, fan, fan. Nu efterråt har jag kommit på massa bra saker som jag liksom bara borde ha sagt, sagt, sagt. Damn it. Tusan. AHJA. För innerligt hoppas att mitt bladder räckte nånstans. Shit, man kan ju undra hur höga krav de ställer på en stackars student?
KAN INGEN STÖDJA MIG Å TA HAND OM MIG Å KLAPPA MIG PÅ HUVUDET Å SÄGA TILL MIG ATT DET ORDNAR SIG! (i alla fall att den här jävla tentan är godkänd)

Smärtsam ångest å väntan. Orka vänta i TIO DAGAR på svar. Smärta. Press å Stress. BLÄ!

Att man alltid ska komma på BRA å VIKTIGA å RÄTTA saker när det är försent.. Blä, blä, blä..

Ahja, har ju en tenta till å se fram emot! Kanske skulle ta tag i den nu? ÖH.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Gustavmerethe

Very Good Directory !!! Keep It Up.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits