Ex-arbete.

Petra å jag kör på med examensarbetet nu! Vi är bra, typ bäst.. Får inte ner så mycket skrivet.. Men asså, vi läser ju PBL, fakta ska inhämtas, bearbetas å tillämpas, det tar ett tag.. Hehe. :)
Det kommer vara en sån oerhörd lättnad å stolthet när vi är färdiga! Ser fram emot det.. :)

"vi är så braiga å coola"

Snart är det Bonde söker fru, fast jag får titta på det själv.. Lite ensamt, men ändå. Bästa programmet i veckan! ;P Heh, åså OC på det. Kan inte bli en bättre TV-kväll.. Förutom lite sällskap då.. Men, men..

Nästa fredag är det sittning! Yeahs, yeahs. Barnkalas! Har väntat sen förra terminen juh.
Sittning = Lycka <3 <3 <3
Köpte en matchande halsband idag, som jag ska ha på mig.. Värsta, bästa outfiten. ;P (helt sjukt bra)
Nån kär vän som vill följa med? Så välkomnar jag Dig till den bästa sittningen å studentpartajet du kan tänka dig! :) :) :)

Mje, nu ska ja nå förbereda mig inför en kväll i soffan.. Hehe..

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Olavsine

Great site. Good info


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits