Familjehelg.

Tillbaka i Linköping. Ensam.

Den här helgen har varit en riktig familjehelg. Kalas för lillsyrran hemma hos far i fredags, med syrran å mamma för handbollsmatch i lördags, senare på kvällen kom moster å kusin på besök å idag kalas hemma hos storasyster, för att hon fyllde år. Åså hem till mamma för middag. Familjen hela helgen. :)
Kanske ska bo i Katrineholm ändå.. De finns ju där, hela familjen.. Ahja, har redan ångest för var jag ska bo om ett år.. Inga planer, helt öppen, vilket är sjukt skönt men samtidigt så stressande å jobbigt att inte ha nån fast och tryggt punkt att luta sig tillbaka mot..

Jasså, nu är det söndag kväll igen. Veckan som kommer blir fullspäckad, trots bara en basgrupp å en föreläsning på schemat. Ska börja skriva på C-uppsatsen nu. Måste verkligen komma igång på riktigt! :) Taggad för det, faktiskt.. :)

Ska försöka ta mig ut till Tornby å köpa mig ett par, eller två nya skor å stövlar.. Kände att det behövdes, nu när kylan å vintern kom emot oss.. Får se vilken dag det blir..

Så dagarna kommer praktiskt taget se ut - vakna, gå till skolan, hem, träna, hem, äta, sova.. hela veckan lång.. Ska bli en rätt skön vecka ändå..


Maria är inte här, hon är hemma i Eskilstuna å ska ha praktik i tre veckor.. Så nu har jag vår fyra för mig själv.. Igen.. Ramla in i gamla takter. ;P Så besök är välkommet! :)


Yeey, kanske ska försöka somna tidigt ikväll..


Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Odinirene

Big tnks for interesting and useful site!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits