Fotad.

"Hej, jag heter blabla (minns väl inte) å jag ska vara med här på passet idag å fota..!" "Är det någon som verkligen inte vill vara med..?" Däh, vad ska man säga.

Fota på för tusan, en hoppande säl vill väl alla se på kort.. (=jag) Äckligt, pinsamt. Blää.. Hoppas inte han zoomade in mig i nån ful koordinationsövning som jag inte hängde med på. HAHAHA. Eller va tusan, det är väl lika bra att Friskis är bra för alla, alla kan träna på Friskis, varav även jag. ;PHopp å Skutt Sälen.. ;P
Ahja. Får väl se om jag ser mig själv nånstans, hemsidan, i broschyren, corren.. DÄH. :/ Haha, rätt kul ändå.

Jag har just målat naglarna. Helt å hållet totalt ROSA! För imorn är det BARNKALAS-sittning! Jippi, jippi!
Petra å jag har ju fixat alla godispåsar till fiskedammen idag. Vi lär ju va bäst på att ordna sittningar.
Dessutom hoppas jag på en repris med Norrland imorn, fast helst en "ny" norrlänning. ;) ;) ;)
Åså, nu måste jag leta reda på min rosa tyll-kjol å min rosa boa. För jag ska ju va "utklädd" till Grynet imorn.. :) 


Grynet!



Jag brukar ju få höra att jag är lik henne ibland.. HAHA. Men det kanske mest är till sättet!
TA INGEN SKIT! HELT SJUKT BRA! Heja mig som Grynet! :) :) :)

OBS - På förra sittningen fick jag hävda att jag var på möhippa, för att folk glodde så mycket (jag var utklädd till påskhare), vilket var av stor framgång = det var okej för mig å Emma att tränga oss i barkön. :P

Ses på Flamman imorn, för då tusan...!

Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Jenseline

I found your blog on google. I think your blog is the best :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits