Godkänd!

Yeahs, jag är godkänd i statistiken! Såå himla skönt. Ja, ja, ja..

Min kommentar för några veckor sen: "Jag ser fram emot att förstå.." kom upp på basgruppen idag igen. Den är bäst. Det måste vara bland det bästa jag har sagt. :) Haha. För det är verkligen så. När man har klarat en sak, nått en mål å känner att man förstår. Det är en sån lättnad, en känsla av lycka.

För övrigt har mina grannar en väldigt dålig musiksmak. Orka höra dem. Åh! Stäng av, gör det bara!


Jag hoppas verkligen att det ska bli bättre nu, jag vill inte å jag ska inte ge upp.
Allt dåligt mående å ovilja beror ju på det..
Rädsla, ilska å en oerhörd saknad och längtan.
Förlåt mig, bara förlåt..
Det som har varit finns.
Men det är framtiden som är viktig.


Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits