Klar.

Nu får jag bestämma att tentan är klar, för den här gången.. Som det känns..

Hoppas, hoppas verkligen att det kommer gå vägen! Önska, önska..! Men jag har ingen aning, första delen känner jag mig nöjd med, andra sådär.. Man vet aldrig vad lärarna "vill se".. Så det får väl visa sig..
Hoppas på att jag kan förklara å utveckla mig på den muntliga delen av tentan som är på onsdag!

Klarar jag den här tentan den här första gången, så looovar jag att jag ska bli så himla lycklig, att det inte är sant!

Ahja..

Imorn kommer Sara med Kalle å ska dricka lite öl här hemma hos mig! :) Rooligt! Antar att jag inte kommer att hålla mig, å även jag få ner några öl å säkerligen följa med dem ner på konserten som de ska på. Men det är väl lika bra! :) Hihihihi..
Imorn, efter tentainlämnadet, ska jag nog gå på stan å leta efter lite julklappar.. Å kanske klippa mig.. Ah, de får jag se..

Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Asgeirjeanette

Very nice site. Will sure visit again.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits