Koncentration.

Idag har jag suttit heeela dagen med tentan.. Hmm.. Är nöjd med del 1, men del 2 är helt osammanhängande.. Vet inte hur jag ska få till det, får bli morgondagens problem..

Jag blev måttligt störd i min tenta-koncentration när posten damp ner i brevlådan i förmiddags. Brev från polisen, jag ska på vittnesförhör, om vad jag kan jag lämna osagt.. Orka med snack.. Hehe..
Hjälp ändå! Jag vet inte hur man gör sånt, antar att jag svarar ärligt på snubbens frågor bara så löser det sig.. :) Ahja, känns bättre nu i alla fall, å kan nog inte skylla på det om det går skit på tentan (som det känns som det kommer göra..)

Tenta, bajs, bajs, bajs. Fatta vad lycklig jag ska bli när ALLT det här är över!

Hoppas på lite roligare inlägg framåt helgen! :)

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits