Kväll.

Jasså, så var det kväll igen. Dagarna går så himla fort, jag tycker bara att jag går å lägger mig å går upp, om varannat å hela tiden.. Men, mja, har nå fått en hel del gjort idag ändå..

Imorn ska vi på föreläsning. Det är "idédagar" här, eller va de kallade det. Massa BRA föreläsningar. Som är helt frivilliga å inte har med skolan å göra, men ändå är spännande för vårt yrke. En föreläsning som intresserade mig är en mamma som kommer å berättar om hur det är att få och leva med ett barn med funktionshinder. Hon är även författar å journalist å har skrivit en bok! Den boken har jag läst, helt underbart bra! Ska nå läsa den igen..
Passar bra som lite "uppstart" inför min praktik på Barnhab efter jul.. Petra följer också med! Skoj! Kan va bra för oss å få lyssna på någe annat än grejer som handlar om äldre och hjälpmedel (C-uppsatsen).. :)

Så ligger det till.

Massa möten idag med, först med Latex inför sittningen på fredag å lite gyckelträning, åså sektionsmöte. Mja, orkar inte skriva om de.. En massa tjabbel..

Nu ska jag lägga mig å försöka sooova..

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits