Lista, igen.

FÖRSTA
Riktiga
jobb: Försäljare av frukt å grönt. :P
Egenköpta CD: Hmm, måste vart typ Robyn, Spice girls eller Hanson.. Haha.
Piercing/tatuering: En piercing, tatuering på väg..
Riktiga kärlek: Jag vet faktiskt inte, än..
Fiende: Hehe. Säkerligen..

SENASTE
Biltur: Till Tornby med Elin.. Shoppa, handla..
Kyss: Ptja, norrlänningen.. ;)
Låne-bok: Ujuj? Lånar typ massa böcker varje vecka, nån om ADL till C-uppsatsen va nå den senaste..
Film sedd: Djävluen bär prada, på bio med Elin igår.  
Dryck: Rött vin! Mmm.. :)
Mat äten: Tacos, vad annars?
Telefonsamtal: Cissi..
Låt spelad: Hoppets röst av Thomas Dileva..
Irritation: Att det inte är nån bra film på Tv nu!  

JAG
Vill: Ta min examen, typ nu!
Har: Uppnått många mål.. (dessto fler kvar..)
Önskar: Att nå alla mål i livet å att jag, min familj å mina vänner ska få må bra..
Hatar: Orättvisan..
Är rädd för: Ormar, huh..
Undrar: Varför det finns så mycket orättvisa.. Varför är människor som de är?
Ångrar: Jag ångrar bara saker jag INTE har gjort..
Älskar: Familjen, vännerna å lyckan..
Sjunger: Gyckellåtar med Latex!
Gråter: Borde gråta mer..

JA ELLER NEJ

Jag har en dagbok: Ja, en blogg..
Jag gillar att laga mat: Nja..
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Jope.

FAVORIT
Nummer: Jämna, låga tal.. 2,4,6..
Färg: Varierar, nu är det nå rött, brunt å grönt..
Dag: Fredag.
Månad: Juli.
Drycker: Rött vin, vatten m.m.

FÖREDRAR
Gos eller hångel: Hångel. ;)
Rött eller vitt vin: Rött!
Hemmakväll eller utekväll: Balans! :)

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit?
Nej..
Hjälpt någon? Ja..
Köpt något? Ja.. biobiljett å godis..
Gått på bio? Ja! Djävlen bär prada.
Sagt 'jag älskar dig'? Nej, men borde ha gjort..
Saknat ett ex? Mja..
Skrivit i en dagbok? Ja, bloggen..
Haft ett seriöst samtal? Ja.. Me mamma å Cissi..
Saknat någon? Ja.. Många!
Kramat någon? Ne, tyvärr..

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Sigbjornlinn

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits