Livet.

Just nu känns livet rätt så enformigt. Inga äventyr. Bara vardag.
Vakna, skola, plugg, träna, plugg, Tv, sova, åså börjar det om. Känns som om allting bara går runt å runt. Men jag mår bra. Allting handlar om att komma framåt, nå mina mål.

Jag saknar sommaren! Då var´e äventyr å nya aktiviteter som hände hela tiden. :) Å snart är det jul, juldagen. Ser fram emot att träffa alla igen! :)

Jag vet ju vad det beror på, i somras jobbade jag, då var jag ledig när jag är ledig. Jag hade en annan inställning - all ledig tid skulle tas till vara på. Nu är jag aldrig ledig. Alltid massa saker som hänger över mig som jag kan göra å när det väl är gjort kan jag alltid göra mer.. Man kan väl aldrig kunna för mycket? Vara för smart? Vara för intelligent å allmänbildad? Men vad gör all kunskap utan vänner å äventyr..
Balans å kombination är det bästa..

Så ikväll ska jag ta till vara på tiden. Bio, Idol å middag med Elin. :)

Snart ska jag åka å köra ett styrkepass. Yo, yo..


Det är livet i ett nötskal..

 



Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits