Möbler.

Idag pratade jag med pappa. Det var bra.. Eftersom Carl flyttar ut, kommer han att ta med alla hans möbler, vilket innebär att Maria å jag inte kommer få allt för mycket kvar (typ inget..)

Jobbigt å handla massa nytt för bara ett halvår, men nu ser det ut att lösa sig ändå! Pappa har sålt huset, å de ska flytta till lägenhet i stan, så de får massa saker över. Just nu! Vilket är hur tur som helst för oss, då kan vi ta över en massa prylar, som de annars skulle fått slänga..
Det kommer ju inte bli så snyggt inrett, men de får helt enkelt duga. En äkta studentlya, må jag säga. HAHA.

Vi kommer att ha en brun soffa med beigea blommor å en grön soffa med röda blommor. Så himla tusans fult.. Men va tusan, det duger ju att sitta i.. :P Hahaaaha.. :P

Får deras TV i mars med, så vet inte hur vi ska göra jan-feb-mars.. Haha. En Tv måste vi ju ha.. :P Får ta min lilla gamla frukost-tv å glo på.. Mini-bild, men ändå.. Vill inte köpa en ny, när jag ändå ska få en senare.. Jope, så är det..

Problem är till för att lösas!

Ärlighet varar längst, blir glad över att jag vågar säga som jag känner.. Saknar dig verkligen någe oerhört.. Vill alltid finnas för dig, oavsett vad som händer.. Jag kommer alltid finnas kvar.. :) Då, nu å alltid..

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits